Arco, Malik eta Mustapha 16 urteko hiru lagun dira. Ez dute gurasoen babes handirik, eskolan porrot egin dute eta denbora elkarrekin ematen dute, Parisko auzo pobreetako beste mutilekin borrokan. Djeff, JM, Hamouda eta Pete zaharragoak dira; 20 eta 26 urte bitarte dituzte eta guztiak daude langabezian. Hip hop jaialdi batean tiroak entzungo dira dantzalekuko aparkalekuan. Polizia iristean liskarrak hasiko dira eta Malik hil egingo da? Matxinada piztu da.