Azken hamar urteetako hildakoak berpiztu egin dira eta hilerrietatik atera dira bizirik zeudeneko tokietara joateko. Mundu osoan gertatzen ari den fenomenoa da eta ez dauka inongo azalpen logikorik. Hildakoen senideek, maitaleek eta lagunek kontrajarritako sentimenduak dituzte. Hildakoen berpizteak (gehienak hirugarren adinekoak dira) eragina izango du Frantziako herri atsegin bateko jendeen bizitzan; haiek beste edozein herritar gisa onartu beharko dituzte, eskubide guztiekin.