Charlottek eta Paulek hogei urte dituzte. Elkar maite dute. Elkarrekin jasoko dute Charlotten gaixotasunari buruzko albistea: oso gaizki dago eta ez dauka sendatzeko aukerarik. Beste neska bat dago; Ninon. Paulek desio du. Harentzat ihes-balbula bat da, eta Charlottek badaki. Hiruen artean hil ala biziko harreman bat sortuko da.