Abestien bitartez azaldutako amodiozko triangelu bat. Maitasunagatik Juliek, bere mutila Ismaëlen lankidea Alicerekin trio bat egitea onartuko du. Harremanean une oso zoriontsuak egongo dira, baita jelosiaz beterikoak ere. Azkenean, egoera karga bat izango da Julierentzat eta berriz ere mutilarekin bakarka egon nahiko du. Ustekabeko gertaera batek hirukotearen amaiera ekartzen duenean, ezegonkortasuna egingo da jabe, batez ere Ismaëlen bizitzan, nekez gaindituko baitu sortutako nahastea.