Egiten ari den polizia-filmean arroparik gabeko eszena bat errodatzen ari dela François-ek zenbait emakumek debeku erotiko txikiak urratzerakoan sentitzen duten plazera antzemango du. Ideia horrek film berri bat egiteko inspirazioa ekarriko dio. Lan berrian, errealitatea eta fikzioa nahastuta, gozamenera eramaten gaituzten urraketa txiki horiek aztertuko ditu, eta bilaketan, Ikarori eguzkira gehiegi hurbiltzean gertatu zitzaion bezalaxe, "hegoak erreko ditu".