Okin-mutil batek, lanarekin nekatuta, Marseillara alde egingo du; bertan, kaleko indarkeriaz inguratuta, lapurreta txikiak egiten biziraungo du. Lapurreta horiek handiagoak izango dira pixkanaka, eta gora egin nahi duten gaizkileen talde batean sartuko da.