Frantzia, XVIII. mendea. Izaki arraro batek izututa ditu nekazari guztiak; hura igarotzen den lekuetan gorputz-atalak moztuta dituzten gorpuak azaltzen dira. 1766. urtean Luis XV.a erregeak Ameriketatik etorri berri den Grégoire de Fronsac bidaliko du piztia bilatzera. Gévaudan eskualdera iristean Fronsacek argi utziko du ez duela sinesten munstrorik dagoenik. Dena den, laster aurkituko dituen zenbait arrasto interesgarrik, erregearen autoritatea ahuldu dezakeen istorio batean murgilduko dute.