Diru garraioan aritzen den enpresa bat krisi latzean dago. Hiru lapurreta jasan ditu urte berean eta ondorioz porrot egiteko zorian dago. Langileak oso urduri daude. Lapurrek enpresa barruan konplizeren bat dutela susmatzen dute batzuek. Egoera zail horretan, goiz batean, gizon bat agertuko da, Alexandre Demarre, bere lehen lan eguna hasteko prest. Nor da gizon hori? Langabezian dagoen norbait, polizia bat, gangster bat? Eta, zeren bila dabil?