Frantzia. 1917ko udazkena. Gerra amaitzen ari da. Camilleren senarra soldadua da eta eskutitzen bitartez jakinaraziko dio frontea geratuta dagoela, etsaia gaizki bizi dela bere trintxeretan, haiek bezalaxe, eta gau batean irabazten dutena hurrengo goizean galtzen dutela? Egun batean azkeneko eskutitza jasoko du: senarrak agur esan eta utzi egin du. Camille ez da irakurritakoa onartzeko gai izango eta gizonez mozorrotuta frontera joango da haren bila.