Parisko zinema porno areto batean gertatzen den sarrera saltzailearen, berrogeita hamar urteko gizon baten eta proiekzionista gazteago baten arteko amodio istorioa. Sarrera saltzaileak proiekzionistaren sineskortasuna aprobetxatuko du gizon heldua erakartzeko; hark, sarrera saltzailea erabiliko du proiekzionista gaztea erakartzeko. Sarrera saltzaileak eta gizon helduak beren bizitzez hitz egingo digute, etxetik alde egin eta prostituzioan ibilitakoa da bata, bestea, gigolo izandakoa eta aldizka, idazlea, baina funtsean, ez dira hain desberdinak.