Pharaon de Winter poliziako inspektore depresiboa da. Emaztea eta haurtxoa galdu zituen, eta ordutik, amarekin bakarrik bizi da Frantzia iparraldeko herrixka batean. Pharaonek hiru arrazoi dauzka sufritzeko: bizilagunagatik sentitzen duen itxaropenik gabeko maitasuna; besteen gaitzak sufritzeko joera, eta neskatila baten bortxaketari eta hilketari buruzko ikerketa. Azken horren bitartez azalera aterako da, pixkanaka, erruduntasun unibertsalaren gaia, gure izaera higuingarriarena, alegia.