Richard O. emakumeengatiko desioak gidatzen du. Bere laguna "Handia"rekin erotismoaren bide bihurriak aztertzen ditu, eta elkarrekin egia egiten dituzte beren sexu desioak, baita Parisen udan beren bidean gurutzatzen direnenak ere. Gau batean neska batekin egingo du topo tabernan; haren fantasia norbaitek bera bortxatzea da. Neskak Richardi eskatuko dio fantasia hori egia bihurtzen lagun diezaion. Hasieran Richardek baietz esango dio, baina azkenean uko egingo dio. Orduan, borroka bortitza piztuko da bien artean.