Paris kanpoaldeko etxebizitza babestuen urbanizazio batean, Lydia ikasturte amaierako festan egingo duten Marivaux-en antzezlan bat entseatzen ari da. Abdelkrim, "Krimo", zora-zora eginda dauka bere klaseko lagunak; baina, mutila ez da oso hizlaria, eta gainera, erreputazioa zaindu behar du. Nola aitortuko dio bere maitasuna neskari, barregarri geratu gabe? Irtenbide bakarra dago: Lydiarekin antzezlanean parte hartuko duen laguna Rachid konbentzitzea Arlekinen rola egiten utz diezaion. Horrela, Marivauxen hitzez baliatuta, bere sentimenduak agertu ahal izango dizkio.