Anne-Marie eta Alex banandu egingo dira. Alexek bikote bizitza egin nahi du. Anne-Mariek, ordea, aske izan nahi du. Banandu egin diren arren elkar ikusten jarraituko dute. Alexek beste neska-lagun bat duela jakitean, Anne-Marie izugarri jeloskor jarriko da. Ondorioz, antsietate egoera batean murgilduko da eta seinaleak eta mehatxuak ikusiko ditu edonon.