Lapurreta baten ondoren, François-ek, mafiako buru baten semeak, tiroketa batetik ihes egingo du. Bere aitaren laguna Cardoneri laguntza eskatuko dio, eta hark, Rufin hiltzaile paranoikoaren babesa eskainiko dio. Laster, bandako gainerako kideei batuko zaie François; horrela, kontu-garbitzeen mundu odoltsuan sartuko da, Claire aurkitzen duen arte. Neska izango da François infernurako erorketa horretatik salbatzen saiatuko den bakarra. J?irai au paradis car l?enfer est ici filmak Donostia Zinemaldiko Sail Ofizialean parte hartu zuen 1997an.