Itzulezina. Denborak guztia akabatzen duelako. Zenbait ekintza konponezinak direlako. Gizakia animalia delako. Mendeku-gosea irrika naturala delako. Delitu gehienak zigorrik jaso gabe geratzen direlako. Maite dugun norbait galtzeak bitan zatitzen gaituelako. Maitasuna bizitzaren iturria delako. Bihozkadek ez dutelako gertatuko dena aldatzen. Denborak guztia agerian uzten duelako: gauza onenak eta txarrenak.