Neskatila talde bat barnetegi batean bizi da. Obeditzea funtsezkoa da, eta alde egiten saiatzen denaren zigorra besteak zerbitzatzea eta barnetegian betirako geratzea izango da. Hostotzak estalitako metalezko tximinia batek parke handi batean banatuta dauden bost etxeen sotoetara eramango gaitu. Aterik ez duen horma izugarri batek kanpoko mundutik isolatzen ditu. Etxe horietako batean zenbait neskatila hilkutxa baten inguruan bildu dira. Innocencek Zuzendari Berriak saria irabazi zuen Donostian 2004. urtean.