Badaude, oraindik, Frantzia osoan zehar banatuta, herri bereko haur guztiak, haur-eskolatik lehenengo hezkuntzaren amaierara arte, gela bakar batean biltzen dituzten eskolak. Irakasle bakarra dute guztiek; dedikazio aparta erakusten dutenak, hain zuzen. Filma horrelako eskola batean egin zuten, hor nonbait, Auverniaren bihotzean kokaturiko herrixka batean. Bertan, Georges López irakasleak nerabezarorako bidea erakusten die haurrei, haien arteko liskarretan bitartekari lanak egiten ditu eta arretaz entzuten ditu kontatzen dizkioten arazoak.