Esther anbizioz beteriko gazte alaia da. Gau batean, festa batean dagoela, zauri nahiko larria egingo du hankan, baina ez da zenbait ordu geroagora arte konturatuko. Gorabehera horrek guztiz asaldatuko du, konturatu gabe bere gorputzaren ikuspegia aldatzera arte, eta, ondorioz, nahita egingo dizkio zauriak bere buruari, bere gorputza probatzeko edo. Bere buruari kalte egiteko irrika horrek menderatu egingo du Esther eta borrokan egin beharko du hasitako ibilbide profesionalari eusteko, eta, batez ere, Vincentekin duen harreman sentimentala salbatzeko.