Elkarrekin bizitzen hainbat urte eraman ondoren Lee Hauser-ek eta Emily Wang-ek behea jo dute. Lee 80ko hamarkadako musikari mitikoa da, baina diru errazak eta ospeak hondamendira eraman dute bikotea; seme bat utzi behar izan dute Leeren gurasoen esku eta drogaren munduan sartu dira. Lee gaindosiaz hilda agertuko da motel batean eta Emily atxilotu eta kartzelan sartuko dute drogak edukitzeagatik. Sei hilabete geroago askatuko dute eta semearen bila joatea erabakiko du, Parisera. Horretarako bere bizitza berreraiki eta "garbi" egon beharko du.