Gor-mutu bat eta bi ketaminazale emakume aberats baten txakurra bahitzen saiatuko dira, baina guztia gaizki aterako zaie. Emakume aberatsak buelta emango dio egoerari bahitzaileak bere azken nahia betetzen laguntzera behartzeko.