Elena eta Anaïs ahizpak dira. Hala ere, ez daukate inolako antzik. Zaharrena, Elena, ederra da eta gizon guztiak erakartzen ditu; Anaïs, ordea, lodia eta itsusia da. Itsas ertzean oporretan daudela, Elenak mutil italiar eder batekin egingo du topo eta harekin galduko du birjintasuna. Ahizpak egiten duena aztertuta, Anaïsek ondorio garrantzitsuak aterako ditu gai horren inguruan. Gizonentzat desira objektu bat besterik ez dela konturatuko da, eta hortaz, egin dezakeen gauza bakarra bere gorputza haiei eskaintzea da.