Erditu baino egun bat lehenago Sarah-k bakarrik igaroko du Gabon gaua bere etxean. Norbait deika ari da. Atearen atzean, amari barruan daraman haurra kentzeko edozer gauza egiteko prest dagoen emakumea dago.