Eguberri-egunaren bezperan lau pertsonen bizitzak gurutzatu egingo dira. Semearen tutoretza berreskuratu nahi duen ama gazte batek Didier-en taxia hartuko du, eta ondorioz, topaketa sail bati emango diote hasiera; lehenengo Marierekin, eta gero, Crisekin. Gaueko ibilaldi horretan protagonisten bizitzek norabidez aldatuko dute. Guztiek dituzte familiarekin, bizitzarekin edo beren buruekin konpondu beharreko kontuak. Elkarren artean zerikusirik ez badute ere, guztiak dabiltza gauza beraren bila: bakardade gutxiago eta maitasun gehiago.