Paul Taggart amerikarra merkatu beltzean aritzen da Parisen. Oraingoan, Christine Lund babestea erabaki du, haren senarra, Lestrac, naziei laguntzeagatik epaituko baitute. Lestracek bere lekaioak bidali ditu emaztea isilarazteko, baina, dena dela, emakumeak ez du haren aurka hitz egin nahi. Paul eta Christine maitemindu egingo dira. Merkatu beltzean aritzea traidorea izatea bezain larria dela konturatuko da Paul, eta ondorioz, tranpa bat jarriko die bere lankideei eta Christinen jazarleei.