Zenbait soldadu mozkorrek Joseph Samuels soldadu judutarra eta bere neskalaguna ezagutuko dituzte taberna batean. Samuelsen apartamentura joango dira eta mutila hilda agertuko da biharamunean. Finlay, detektibe militarra, kasua ikertzen hasiko da Keeley-ren laguntzarekin -inplikatuak ezagutzen dituen beste militar bat-.