Barnes, Westgateko presondegiko zuzendaria, gizon ahula da, eta Munsey kapitain sadikoa eta anbiziotsua da egiaz erakundea zuzentzen duena, indarkeriaren eta beldurraren bitartez. Presoetako batzuk, Joe Collins liderra barne, ihesaldia antolatzen ari dira. Ihes egiteko plana taxutzen doan bitartean, R17 gelako konbiktuetako bakoitzak kartzelara nola joan zen kontatuko digu. Joe eta gainerako presoak alde egiten saiatzen ari direla, tiroketa bat gertatuko da eta Joek Munsey hilko du.