Ramu-ren emaztegaia, Tollea, bahitu egin dute ezkontzaren aurreko egunean, eta Ramu eta bere laguna Kado, Pazifikoko irla batera joango dira haren bila. Irlan atzerritarrak hil egiten dituzte lurra zapaldu bezain laster eta bertako biztanleek kobra gurtzen dute. Hango agintaria Naja da, Tollearen ahizpa biki maltzurra. Emakume zitalak Ramu beretzat nahi du eta, gainera, ahizpa bihozbera akabatu nahi du.