Steve Taggart kiroletako kazetaria jokoarekiko zaletasunari buruzko artikulu sorta bat idazten ari da. Egiaz, Taggart bera jokalari amorratua da eta diru asko zor dio gangster bati. Bere arazoaz jabetzen denean, Jokalari Anonimoak erakundera joko du. Geroago, txanpon-makina batean jolastu eta irabazi egingo du. Diru horrekin kasinora joango da, eta, zorte oneko bolada batean, zor duen diru guztia irabazi eta alabarentzat fondo bat irekiko du. Jolasten jarraitzeko tentazioa sentituko du, baina alde egingo du, inoiz gehiago ez jolasteko intentzio sendoarekin.