Patrick Hale kazetaria Afrika iparraldean dago Awad erregeari buruzko erreportaje bat egiten; agintari aberatsak inperio bat sortu du basamortuan. Awad erregeak erosi behar zituen maleta baten tamainako bi arma nuklearrak lapurtu eta talde terrorista bati saltzen dizkiotenean, Halek haien nazioarteko bilaketari ekingo dio. Hori guztia dela-eta, Halek, agintari politikoen, iraultzaileen, CIAko agenteen eta beste pertsonaia batzuen tartean sartuta ikusiko du bere burua.