Theresa, haur gormutuen irakaslea, gauetan ezkongabeen tabernetara joaten hasiko da "gizon perfektuaren" bila. Sexu grinak, lehengo, eta drogazaletasunak, ondoren, egoera arriskutsuak bizitzera eramango dute, haren laneko eta etxeko bizitza seguru eta aspergarriarekin kontraste handia egingo dutenak. Abenturak ditu maite duen gizon on batekin, berotu egiten duten joera sadikoko matxo batekin eta ero bisexual batekin.