1906. urtea da eta egunkari batek zaldi lasterketa bat antolatu du; parte-hartzaileek 700 milia egin behar dituzte egun gutxi batzutan eta lurralde gogor batean barrena. Lehiakideen artean emakume bat, mexikar bat, ingeles bat, behizain gazte bat eta zahar bat, eta Zalditeriako boluntarioen kide izandako bi gizon daude. Guztiek dituzte arrazoi ezberdinak parte hartzeko. Lasterketan elkar errespetatzen ikasiko dute, baldintza gogorrek zaldien eta zaldunen erresistentzia probatzen duten bitartean.