Joe Collins segurtasunean aditua da eta Hanburgon lan egiten du. Egun batean zenbait gaizkilek alokatuta dituzten hiru kutxa gotorretako edukia lapurtzea erabakiko du. Bankukoek segurtasun sistema berri bat instalatzeko kontratatzen dutenean iritsiko zaio hori egiteko aukera. Dawn Divine prostitutaren laguntza izango du eta elkarrekin helburua lortuko dute. Baina atzetik dituzte lapurtu dituzten droga trafikatzailea, mafiosoa eta sarjentu ustela.