Mary adin ertaineko etxeko andrea da eta ilusioa galdu du, bai Fredekin daraman ezkon-bizitzarekiko, bai alaba nerabearekin daukan harremanarekiko. Ondorioz, edaten eta pilulak hartzen hasiko da. Azkenean, Maryk etxetik alde egingo du eta Nassaura joango da. Zorigaiztoko harreman baten ondoren Denverrera itzuliko da, baina etxera bueltatu ordez, lana bilatu, etxe bat alokatu eta gaueko eskolara joango da. Gau batean hantxe bilduko da Fredekin eta harremanari berriz eusteko aukera egongo dela dirudi, baina oso bestelakoa izango da.