J. W. Grant izeneko texastar aberats batek lau gizon kontratatuko ditu bere emaztea erreskatatzeko. Dirudunaren emaztea, María, Raza bandidu mexikarrak bahitu du. Nolanahi ere, biak aurkitzen dituztenean Granten emazteak bandiduarekin ihes egin duela, hura maite duela eta harekin geratu nahi duela konturatuko dira. Abenturazaleek eskaini zieten dirua galduko dute Maríari eta Razari elkarrekin alde egiten uzten dietenean.