James Burke oso azkar iritsi da Britainia Handiko merkataritzako ontzidiko lehenengo ofizial izatera. Mekara doan erromes musulman talde bat eraman behar duen Patna kalamastran sartuko da, baina ekaitz gogor batean ontzia eta bidaiariak bertan behera utziko ditu. Jim marinatik botako dute eta noraezean ibiliko da Asia hegoaldeko portuetan barrena. Eginiko akatsa konpontzeko Patusan herrira arma kargamentu bat garraiatzea onartuko du; bertako biztanleak esklabo bizi dira "Jenerala" deitzen duten buruzagi baten mende.