Chance Wayne gazte oso erakargarria da, eta Hollywoodeko izar bilakatzen saiatu ondoren, bere jaioterrira itzuliko da. Bidean aktore heldu batekin egingo du topo, Alexandra Del Lago. Emakumea, zinema mundura itzuliko zuen filma porrot biribila izan dela konturatzean, alkoholaren eta drogen munduan sartuko da. Chance bere aurreko neskalaguna Heavenlyrekin elkartuko da; politikari boteretsu eta ustel baten alaba bakarra da hura. Chancek ez daki, ordea, hirian egon zen azken aldian Heavenly haurdun geratu zela eta abortatu egin zuela nahita.