Elmer Gantry saltzaile ibiltari, oportunista eta gonazalea, Sharon Falconer predikariaren taldeari batuko zaio. Emakumeak, benetako fedea dauka. Elkarrekin, hiriz hiri joanda, ezagun egingo dira. Sharon Gantryrekin maiteminduko da, baina tartean predikari baten alaba sartuko da. Garai batean Elmerrek hura limurtu zuen eta utzi zuenean prostituzioan hasi behar izan zuen; orain, tranpa jarriko dio bere gelan, eta ondoren, argazkiak Sharoni bidaliko dizkio.