Gooper eta Brick Pollitt anaiak etxera itzuliko dira, New Orleansera, Big Daddyren urtebetetzea ospatzeko, hark minbizi terminala baitauka. Gooperrek eta haren emaztea Mayk Big Daddyren herentzia jasotzeko esperantza dute, bost biloba eman baitizkiote agureari, eta bidean da seigarrena. Brickek eta haren emaztea Maggiek ez dute seme-alabarik eta beti eztabaidan dabiltza, Bricken alkoholismoagatik eta hark Maggierengatik inolako interes sexualik ez duelako. Brickek uste du emazteak bere lagun mina Skipper seduzitu zuela hark bere buruaz beste egin baino pixka bat lehenago, eta orain ez du emaztearekin sexu-harremanik izan nahi.