Fiodor Karamazov zeken aberats eta libertinoa da. Lau seme ditu: Dimitri, zaharrena, armadako ofiziala da eta Katya neskatila aberats eta ederrarekin ezkontzera doa; Ivan, ilusioa galdu duen intelektuala da; Alexey, gazteena, fede izugarria duen monjea da; laugarren semea, Smerdyakov, ez da legitimoa. Dimitri bere aitaren maitaleetako batekin maiteminduko da, Grushenka irtirinarekin, hain zuzen. Fiodor hiltzen dutenean Dimitri salatuko dute, baina egiazko hiltzailea Smerdyakov da.