Britainiar Inperioaren mende dagoen Kenian, kikuiu tribuko kideek bakean lan egiten dute Henry McKenzie kolono britainiarrarentzat, lege britainiarrak eta haien erlijio sinismenak errespetatuta. Peter, Henryren semea, eta Kimani, langile beltza, lagun minak dira, batera hazi baitira, anaiak bezala. Kimaniren aita ohitura tribalak jarraitzeagatik kartzelan sartzen dutenean, Kimanik bilera bat egingo du ezkutuan Mau Mauekin, matxinada prestatzen ari den bertako talde batekin.