Jane Hurley-k datorren astean ezkonduko dela jakinarazi dio bere familiari. Senargaia Ralph Halloran da, goragoko gizarte maila bateko gizona. Bikoteak etxeko hurbileko kideekin eginiko ezkontza intimoa nahi du, baina egoeraren kontrola galduko dute eta azkenean ehunka gonbidatu izango dituen ezkontza prestatzen hasiko dira. Arazoa da Tomek, Janeren aitak, hamabi urte daramatzala dirua aurrezten taxia eta lizentzia erosteko, eta diru guztia, berak, Janek eta Ralphek egiaz nahi ez duten ezkontza ordaintzeko izango dela.