Charley Gilsonek bufaloak ehizatzen ditu hiltzeko plazeragatik bakarrik. Sandy McKenzie, ordea, nekatuta dago ehizaz, baina Charleyren lankidea izatea onartuko du bere ganadua ihesaldi batean hiltzen denean. Charleyk indiar batzuk akabatuko ditu haiei mandoak lapurtzeko bakarrik, eta, horrez gain, indiar emakume bat eta haren semea gatibu hartuko ditu. Emakumearen presentziak tentsioak eragingo ditu eta Gilson gero eta aztoratuago egongo da. Gau batean Sandyk emakumearekin alde egingo du. Zenbait denbora geroago, Charleyk aurkitu egingo ditu indiarren erreserbara hornigaiak eramaten saiatzen ari direnean.