Richard Dadier irakasle gisa hasiko da lanean diziplina arazo larriak dituen institutu batean. Ikasle gehienak klase baxuko delitugileak dira. Dadier bere autoritatea baliatzen saiatzen denean gazteetako batek, Artie Westek, jipoitu egingo du. Ikasketetan bikaina den Gregory Miller gazte beltzak hiruhilekoa amaitzean institutua utziko duela jakinaraziko dio Dadierri, beltzek dituzten aukera eskasak direla-eta; baina irakaslea ikasten jarrai dezan konbentzitzen saiatuko da.