Charles Wills soldaduak idazle izan nahi du, eta gerraren Europako garaipenaren egunean Helen Ellswirth ezagutuko du Parisen. Ezkondu eta alaba bat izango dute. Parisen geratuko dira bizitzen eta bertan Charlesek editoreek aintzat hartzen ez dituzten eleberriak idatziko ditu. Arrakasta faltarekin etsita eta Helenen portaera kaskarinarekin nekatuta, edaten hasiko da, eta ondorioz, bikotea elkarrengandik urrunduko da. Gau batean Helenek ezin izango du etxean sartu eta oinez joango da, elurpean, ahizparen etxeraino. Ondorioz, pneumonia hartuko du.