Madeline emakume amerikarra bota egin dute bere Napoleseko apartamentutik eta Ciccio bihotz oneko konpositoreak etxean hartuko du. Madelinek afera bat hasiko du haren laguna Ninorekin. Nino abeslari ederra da eta Madelinekin alde egingo du Lisa goxoarekin ezkondu baino pixka bat lehenago. Madeline eta Nino elkarrekin bizitzen jarriko dira, baina laster hasiko dira haserrealdiak, eta mutilak bere lana galduko du. Madeline Ninorentzat egokia ez dela konturatuko da azkenean.