1953. urteko maiatza da; Thorne Ryan sarjentua, Koreako beteranoa, El Pasoko (Texas) Bliss forteko errekruten irakaslea da orain. Beste irakaslea, Laverne Holt sarjentua, gizon askoz ere ulerkorragoa da. Ryanek oso denbora gutxian prestatu behar ditu bere gizonak borroka baldintza gogorretarako, eta ondorioz, tentsioa piztuko da Ryanen eta Holten artean, lehenengoak soldaduei ematen dien tratu zakarra dela-eta.