Koreako gerran Ruth McGara tenientea fronteko armadaren ospitale ibiltari batera bidaliko dute lan egitera. Bertan, Jed Webbe komandantea ezagutuko du; gizona zirujauetako bat da, gehiegi edaten du eta harreman hutsalak baino ez ditu gustuko. Ruth harekin maiteminduko da zirujau gisa duen abileziarekin txundituta, eta pixkanaka, harreman bat hasiko dute. Ebakuazio zail batean gerrillaren erasoa jasango dute eta gizonek besoetan eraman beharko dituzte zaurituak.