New Yorkeko Day kalitatezko egunkariaren jabea hil egin da eta haren oinordekoek lehia egiten dion beste bati saldu nahi diote. Ed Hutcheson egunkariaren editore gogor eta prentsa askearen defendatzaile amorratuak salmenta hori galarazi nahi du; aldi berean, Rienzi mafiosoa agerian jarriko du neskatila baten hilketarekin lotuta dagoela erakutsita, eta gainera, bere emazte ohia berreskuratzen saiatuko da.