Sam-en ogibidea artelanak lapurtzea da, eta oraingoan, Italiako eliza bateko koadroa ostu du; haren kopia bat egin nahi du bere lankideei ziria sartzeko, hala jatorrizkoa saldu eta bi aldiz kobratzeko. Kopia egiteko Anna aukeratuko du, artista eder eta inuzentea. Sam harekin ezkonduko da eta Siziliara joango dira eztei bidaian. Emazteak desengainu handia hartuko du Samek egiten duenaz ohartzean. Hark, bitartean, polizia eta lapur taldea atzetik ditu, baina koadroa itzuli eta damutzen denean, poliziak alde egiten utziko dio.